Anita Krohn med stortap i Stavanger: – Vi skal kjøpe, og vi skal selge

4 hours ago 1



Det Yuhong Hermansen-kontrollerte DSD tapte vel 400 millioner kroner i fjor. Nå åpnes det for flere salg, også busselskapet Tide. – Det er jo alltid oppe til vurdering, sier toppsjef Anita Krohn.

Konsernsjef Anita Krohn (fra høyre) må selge unna mindre selskaper for å få opp lønnsomheten i Stavanger-selskapet DSD. Her under et oslobesøk med kollega og konserndirektør Marit Høvik Hartmann.Foto: Mikaela Berg

  • Journalist

Følg meg

Varsler er en tjeneste for våre abonnenter. Vennligst logg inn eller opprett bruker for å kunne bruke varsler.

Read Entire Article