Torsdag ettermiddag la Feltsykepleien Kristiansand ut en melding på Facebook om at det har kommet inn et varsel om flere overdoser på ketamin i Agder.
Det bekrefter også avdelingsleder for Feltsykepleien Mariann Jacobsen overfor Fædrelandsvennen.
Hun anbefaler nå brukere om å være forsiktige, og halvere mengden stoff de pleier å ta.






English (US)