Anna Margaret Smedvig økte verdiene med nær tre milliarder i fjor
4 hours ago
1
Anna Margaret Smedvigs Smedvig-konsern tapte penger i fjor. Men en av Norges rikeste kvinner er likevel fornøyd.
Anna Margaret Smedvig er godt fornøyd med avkastningen på selskapets investeringer. Det til tross for et tap i regnskapet til selskapets offisielle konsern, Smedvig. Bildet er tatt i Stavanger i 2018 under en åpning av et hotell på universitetsområdet i oljebyen, et hotell som familien Smedvig finansierte byggingen av.Foto: Marie von Krogh