Dyreparken feirar 60 år i dag

15 hours ago 1



Torsdag feirar Kristiansand Dyrepark 60 år.

Dagen blir blant anna markert med opning av det nye sjimpansehuset, jubileumsshow i Kjuttaviga og kakefest.

25. juni 1966 opna dyreparken dørene for første gang.

– Dyreparken har klart å bli ein eigen destinasjon i Noreg, kjent av alle generasjonar, og eit «must» for eit årleg besøk for så mange familiar. Evnene til å fornye og utvikle produktet har vore unik, seier Kristin Krohn Devold, direktør i NHO Reiseliv.

Dyreparken har i dag 200 heilårstilsette. I tillegg har dei over 1400 sesongtilsette.

Read Entire Article