E39 åpen igjen

9 hours ago 1



E39 ved Feda i Kvinesdal er åpen igjen etter å ha vært stengt i forbindelse med en ulykke.

To personer ble sendt til sykehus med mindre skader etter en front-til-front kollisjon.

Veien har vært stengt i begge retninger.

Bilberger jobber med å gjerne den siste bilen fra veibanen.

Det er kø i området.

Read Entire Article