Restaurantanmeldelse: På Edeståvå på Kleppe fikk jeg den beste komlemiddagen jeg har smakt. Ertesuppe, komler og Dronning Maud-fromasj gjør dette til et græla godt kjøb.
Publisert: Publisert:
For mindre enn 50 minutter siden
Les hele saken med abonnement

2 hours ago
1


English (US)