Vennesla kommune vil sjekke badeanlegget i Badeparken etter at en gjest meldte om det hun mener er farlig lek.
Det skriver Vennesla Tidende.
Hun forteller at flere barn og ungdommer klatret på elementene i badeparken og fikk dem til å kantre.
Rune Mauland i enhet for park og teknisk i Vennesla kommune sier innfestingen kan ha løsnet, og at dette nå skal sjekkes.



English (US)