Sjekker badeanlegg etter bekymret besøkende

2 hours ago 3



Vennesla kommune vil sjekke badeanlegget i Badeparken etter at en gjest meldte om det hun mener er farlig lek.

Det skriver Vennesla Tidende.

Hun forteller at flere barn og ungdommer klatret på elementene i badeparken og fikk dem til å kantre.

Rune Mauland i enhet for park og teknisk i Vennesla kommune sier innfestingen kan ha løsnet, og at dette nå skal sjekkes.

Read Entire Article