Kjørte inn i jordbærbod - fratatt førerkortet

10 hours ago 1



En bilfører er fratatt førerkortet etter å ha kjørt inn i en salgsbod med jordbær på Tveit i Kristiansand.

Ingen personer er skadet i hendelsen, opplyser politiet.

Bilen sitter fast under taket av boden som har kollapset.

Bilen skal ha hatt lav hastighet da den traff salgsboden.

Read Entire Article