Må vente med å sende ned dykkere

12 hours ago 1



Det er for mye strøm i vannet til at dykkere kan søke etter den savnede 19-åringen i Kvinesdal.

Det sier oppdragsleder Daniel Lio Henriksen.

– Det er ikke er mulig å gjennomføre dykk med personer, men vi skal ta med oss en undervannsdrone og forsøke å fortsette med den.

Det vil bli tatt fortløpende vurderinger på om dykkere kan gå i vannet.

Read Entire Article