– Mye mer folk enn vanlig

3 hours ago 1



 Helene Mariussen / VGElla (4) kjøler seg ned i bassenget. Foto: Helene Mariussen / VG
    Oppdatert torsdag 25. juni kl. 18:31

    - Vi kom klokka 9, vi har vært her hele dagen. Vi har årskort, forteller Karoline Engestøl Hagen.

    Hun er er sammen med svigerinnen Ida Gamborg, som har hver sin datter som leker seg i bassenget.

    De er fra området, og pleier å være i parken en del.

    - Det var på grunn av varmen vi dro til badelandet i dag.

    De som er her så ofte, merker at det i dag er mye mer folk enn vanlig.

    - For oss som er her gjennom hele sesongen, merker vi når det blir høysesong. Ellers pleier vi ikke være så ofte i badeland, det er først på varme dager som dette, sier de.

    De små jentene, Sigrid og Ella, sier at det er spennende å se dyrene selv om de har sett de før.

    - Det er jo like gøy for oss også, sier mødrene.

     Helene Mariussen / VGFoto: Helene Mariussen / VG
    Publisert: 25.06.26 kl. 18:31Oppdatert: 25.06.26 kl. 18:31
    Read Entire Article