USA vil ha en avtale med Iran, men ikke for enhver pris, sier utenriksminister Marco Rubio.
Rubio kom med uttalelsen torsdag under et besøk i Bahrain, der han forsøker å berolige USAs partnere i Golfen etter krigen i Midtøsten.
USA og Iran har undertegnet en foreløpig avtale om å avslutte konflikten som USA og Israel startet i slutten av februar. Partene skal nå forhandle om blant annet Irans atomprogram, lettelser i sanksjoner og skipstrafikken gjennom Hormuzstredet.
Publisert: 26.06.26 kl. 00:59Oppdatert: 26.06.26 kl. 00:59
2 hours ago
1



English (US)