Siste måltid med «The Bear»

1 hour ago 1



vink

søk

Velsmakende avslutning på «The Bear»

Oppsummeringen er for abonnenter

Les et utdrag

Serien finner tilbake til oppskriften som gjorde den velsmakende, og avslutter med en frisk ny ingrediens i Hans Zimmers musikk.

Å følge «The Bear» gjennom dens fire første sesonger har vært like anstrengende som å drifte restauranten karakterene i serien forsøker å stable på beina.

I noen strekk har Carmy, Sid, Richie vært mine beste venner på skjermen. Spesielt sesong 1 og 2 var et nytt nivå av matdrama og kaosfjernsyn. Da «The Bear» ble suksess, ble den tredje sesongen griskt dratt ut til to sesonger.

Les videre med abonnement

Read Entire Article