Pasienter fra Rogaland med gynekologisk kreft kan bli nødt til å reise til Bergen for å få behandling. – Kan være en betydelig ekstra belastning, mener Kreftforeningen.
Publisert: Publisert:
For mindre enn 40 minutter siden
Les hele saken med abonnement

2 hours ago
2


English (US)