Tidligere sentralbanksjef: – Vi må takke av handlingsregelen

1 day ago 1



Finanspolitikken bør ikke styre etter handlingsregelen, mener Øystein Olsen: – Den har nærmest fungert som en driver.

Handlingsregelen er et stort dilemma, mener tidligere sentralbanksjef Øystein Olsen, som nå arbeider deltid som samfunnsøkonom i Civita.Foto: Gunnar Lier

Følg meg

Varsler er en tjeneste for våre abonnenter. Vennligst logg inn eller opprett bruker for å kunne bruke varsler.

Read Entire Article