Vannet tilbake etter leirraset i Vennesla

1 day ago 7



Alle som mistet vanntilførsel som følge av leirraset i Vennesla har nå vannet tilbake.

Det skriver kommunen i en pressemelding.

Like rundt klokka 17.30 sto en flere hundre meter provisorisk vannledning ferdig.

– Her er det grunn til å takke for stor innsats og kreative, gode løsninger. Beredskapen er god, sier ordfører Nils Olav Larsen.

Lørdag var representanter for Vennesla kommune hos en mengde grossister for å få tak i nok vannledning fra ulike lagre, står det i pressemeldingen.

Read Entire Article