Åpner stupetårn igjen

1 hour ago 1



Stupetårnet ved Farsund Badehus åpner igjen mandag, skriver Lister24.

Tårnet har vært stengt på grunn av mudringsarbeid.

Før tårnet åpnes skal sjøbunnen dekkes til med rene masser for å hindre at eventuelle miljøgifter blir virvlet opp og spres i vannet.

Read Entire Article