Skal se på rutetilbud

1 hour ago 1



Agder kollektivtrafikk vil i løpet av august gå sammen med Vennesla kommune og lokalbefolkningen på Grovane og Samkom for å se på muligheter for å bedre busstilbudet igjen, skriver Vennesla Tidende.

Det kom fram etter et møte mellom AKT og kommunen fredag.

AKT ba om møtet etter at ordfører Nils Olav Larsen og lokalbefolkningen reagerte på ruteendringene som ble innført fra 22. juni.

Read Entire Article