Brua til Homborsund åpner 1. juli

2 hours ago 1



Den nye brua mot Homborsund åpner for trafikk 1. juli og da blir det slutt på omkjøringen via Eide kirke, opplyser Agder fylkeskommune i en pressemelding.

Åpningen av brua skal sikre best mulig trafikkflyt gjennom sommeren.

Etter ferien vil det fortsatt gjenstå noe arbeid i den nordlige del av prosjektområdet, som fullføring av gang- og sykkelveg, opprydding og pussarbeider.

Fylkeskommunen ber alle trafikanter om å vise hensyn, da det vil være anleggsområde på strekningen fra Omre til Eidekrysset.

Det blir åpningsmarkering av prosjektet til høsten.

Read Entire Article