Deler av Misvær uten nett

2 hours ago 1



Bodø kommune melder om et nettverksbrudd i Misvær.

Innbyggere som mottar helse- og omsorgstjenester blir fulgt opp, skriver Bodø kommune på sine nettsider.

– Bodø kommune følger situasjonen tett. Vi iverksetter nødvendige prosedyrer, blant annet hyppigere tilsyn med våre berørte brukere og pasienter, sier kommunedirektør Kjell Hugvik.

Bruddet skjedde like etter klokken 11.00 fredag. Det er ikke kjent vor lang tid det vil ta å rette feilen.

– Personer med behov for å kontakte nødetatene, må bevege seg ut av området uten dekning eller kan møte opp på Furumoen sykehjem, opplyser kommunen.

Read Entire Article