Etterslepet blir større: Oppjusterer milliardbeløp

4 hours ago 2



Behovet for vedlikehald på jernbana aukar, viser nye utrekningar frå Bane Nor.

NRK har gjennom fleire reportasjar den siste tida belyst pengebruk og vedlikehaldsetterslep på Sørlandsbana.

Tidlegare denne månaden sa Bane Nord at behovet for fornyelse ville kreve nesten 128 milliardar kroner i heile landet.

No har dette talet auka med fem milliardar kroner, ifølgje tal frå selskapet.

Det fins ikkje tal for kor mykje dette vil utgjere berre på Sørlandsbana.

Leidningar, sporvekslarar, skredsikring, planovergangar og stikkerenner er blant områda selskapet peikar på med stort behov for fornyelse.

Read Entire Article