To menn som hoppet fallskjerm skadet seg da de gikk inn for landing, melder politiet.
Oppdatert søndag 7. juni kl. 17:29
Den ene brakk foten mens den andre har ukjent skadeomfang. Begge fraktes til sykehuset i Voss.
Det var ikke et tandemhopp, opplyser politiet i loggen.
– Politiet avhører vitner på stedet, skriver operasjonsleder Morten Rebnord.
Har du tips?
Send oss informasjon, bilder eller video.

2 weeks ago
9






English (US)