Ferdig som Glimt-trener etter svak sesongstart

2 hours ago 1



Bodø/Glimt er enige med Cato Hansen om å avslutte samarbeidet, melder klubben selv på egne nettsider. Hansen fikk to og et halvt år i jobben.

Laget har hatt en svak sesongstart i Toppserien og ligger helst sist med to poeng på ti kamper.

Daglig leder i Glimt, Frode Thomassen, sier at Hansen har vært en viktig bidragsyter for at Bodø/Glimt kvinner har lykkes med målsettingene sine de siste årene.

Klubben skriver at det har vært viktig å gi Hansen tid for å lykkes med å snu prestasjonene.

– Gjennom våren er det klubbens erfaring at vi sammen ikke har lyktes med dette, og har kommet til en felles erkjennelse om at det beste for klubbens videre kvinnesatsing er å avslutte samarbeidet.

Glimt tapte 1–8 i forrige kamp mot Aalesund. Neste kamp etter sommerferien er 8. august mot Molde.

Read Entire Article