Samferdselsminister Jon-Ivar Nygård (Ap) avviser ikke at nye E39 Figgjo–Ålgård kan ende med bare ett tunnelløp i bruk. Stortingsrepresentant Aleksander Stokkebø (H) advarer mot en ny flaskehals.

Tunnelmunningene ved Bollestad, sør for Ålgård. Foto: Statens vegvesen
  • Tor Inge Jøssang

Publisert: Publisert:

For mindre enn 30 minutter siden

Les hele saken med abonnement